dinsdag 21 april 2015

Snel beter worden

Gisteren avond snel even deze kaart afgemaakt
Dan kon ik nog net mee doen met de challenge bij Hobby journaal
Want daar stond dit leuk patroon

Tevens heb ik deze kaart voor een collega van mijn schoonzus gemaakt
Zij is pas geopereerd en gaat één deze dagen aan de chemokuur beginnen

Kleine details voorkant
Edwin heb ik ingekleurd met H2o twinkling

en dit is de binnen kant

Tekst heb ik op het internet gevonden

Met deze kaar doe ik mee

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja




23 opmerkingen:

  1. Mooi van buiten én van binnen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je nog gemaakt Anja. Het is zo'n leuk model .....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart! Zo mooi in het blauw! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super mooi geworden Anja, prachtige patroon met mooie malletjes. Heel veel sterkte voor je schoonzus. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt Anja,zal de collega van je schoonzus zeker waarderen.Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    wat een leuk model is he toch, je hebt er iets moois van gemaakt, ik vind de tak prachtig!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Anja! Het is ook een leuk model.
    En wat heb je veel mooie kaarten gemaakt de afgelopen week,echt prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wat super mooi kaartje mooi kleuren ook een mooi model.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart om iemand een hart onder de riem te steken en je ziet dat het met liefde gemaakt is. Mooie tekst ook.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja wat een prachtige beterschapskaart! Heel leuk dat je de kelken mal voor deze kaart heb gebruikt :) Het model is super mooi en de kleuren ook. Daar zal de ontvanger zich vast iets beter door gaan voelen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer een apart modelletje, ik heb hem al eerder voorbij zien komen,
    maar jij hebt er ook weer iets moois van gemaakt! Wat zal het haar een hart onder de riem steken lief dat je op deze manier aan haar denkt Anja!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het een topkaart! prachtig gemaakt en versierd.
    Daar zal je schoonzus blij mee zijn!
    Het model stond ook nog op mijn lijstje maar helaas ontbrak het aan tijd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een gaaf model zeg!! Echt supermooi Anja!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart! Mooie tekst ook.

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super mooi gedaan. Erg leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Anja wat een super mooie kaart is dit ... prachtig patroon en het stempeltje vind ik heel erg mooi ingekleurd ...Schitterend !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtkaart Anja en die zal vast de zieke opbeuren.
    Mooi kaartmodelletje en hele leuk mallen op gebruikt.
    Super gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is leuk je beterschapskaart Anja, wat een leuk model.
    Edwin staat er prachtig op, mooi takje en de bloem super.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaart zeg, en die kleuren wauw

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart,Anja. Leuk model en heel leuk afgewerkt met de pleister en het takje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja