woensdag 6 mei 2015

Bedankt

Deze kaart heb ik gemaakt namens mijn collega's voor een collega
Zij gaat ons verlaten
Nou is die collega niet zo van de zelfgemaakte kaarten
Ik heb het daarom wat simpel gehouden
Het is een jonge dame, en die zijn altijd met hun mobiel bezig

De tekst heb ik van internet af en aangepast met de naam van mijn collega
En natuurlijk nog wat details van dichtbij


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;


Bedankt voor alle lieve en leuk reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen.

Groetjes, Anja




20 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt weer Anja. Zal je (ex)collega toch deugd doen!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart, als ze hier niet blij van wordt!!! Leuk die tekst er zo op! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAF GEDAAN. Hiermee is ze in een keer van haar idee niet van zelf gemaakte kaartjes te houden. Ook een imago. hoor. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anja, ook eenvoud kan prachtig zijn. Mooie kleuren en stansen. En heel toepasselijk op deze jonge leeftijd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige afscheidskaart heb je gemaakt voor jouw collega Anja! De mobiel is een heel leuke touch voor zo'n jonge meid :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart kan er niet bij dat iemand "niet van de zelfgemaakte kaarten is" er schuilt zoveel meer liefde en passie achter een zelfgemaakte kaart. Maar ja ze zijn er toch... deze zal ze vast mooi vinden hele leuke tekst ook.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart kan er niet bij dat iemand "niet van de zelfgemaakte kaarten is" er schuilt zoveel meer liefde en passie achter een zelfgemaakte kaart. Maar ja ze zijn er toch... deze zal ze vast mooi vinden hele leuke tekst ook.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart, Anja.Mooie orchideeën en een leuke tekst.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je gemaakt Anja. het is wel een extra moeilijkheid als je van tevoren al weet dat ze niet van zelf gemaakt kaartjes houd, maar dit moet ze haast wel leuk vinden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend gedaan Anja. Alles zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart Anja
    grappig zo met de telefoon!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart prachtig Anja, de kleuren, de tekst, ook al houdt de dame in kwestie niet zo van zelfgemaakte kaarten, ik denk dat ze deze toch wel héél mooi zal vinden.
    Jij hebt er een plaatje van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja. Leuke kaart met de teksten en mobiel niet te vergeten. Want dat is tegenwoordig heeeel belangrijk. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja. Leuke kaart met de teksten en mobiel niet te vergeten. Want dat is tegenwoordig heeeel belangrijk. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja