donderdag 14 mei 2015

Geborduurd kerstkaart

Het is weer donderdag dat is de dag dat bij 52 weeks to christmas
een aantal blogger een kerstkaart plaatsen.
Mij lukt het niet om elke week een kerstkaart te plaatsen

Ik heb dit keer draad en naald gepakt
En deze kerstkaart gemaakt
Ook het randje heb ik met de hand geborduurd
Het borduurpatroon staat in Hobbyzine Aug/Sept 2014
En het patroon is van Chrissie
Nog wat kleine details

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

17 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje! Mooi geborduurd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Anja. Mooi borduursel heb je erbij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Anja! wat past alles perfect bij dit prachtige plaatje . Top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Anja, kleurtjes van het toffe plaatje en je borduutje matchen perfect!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Anja en schitterend geborduurd!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja wat een prachtige kerstkaart! Zo mooi geborduurd en de glittertjes zijn een heel leuke touch :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja.

    Wat een mooie kerstkaart.Prachtig geborduurd, leuk plaatje en een mooie bloentoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat heb je mooi gedaan. ik heb me er nog niet aan gewaagd, aan borduren op papier. Kunstig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Anja. Leuk dat je ook een borduurkaart hebt gemaakt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat leuk om van jou een geborduurde kaart te zien, wat een leuk plaatje, een prachtige kaart,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi je kerstkaartje voor deze week Anja...prachtig borduurtje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja, een prachtige kaart met mooi borduurwerk erop, maar vooral het ingekleurde stempeltje vind ik zo lif en prachtig!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig kaartje zeg. Mooi borduurwerk en plaatje. Fijn dat je deze week weer een kerstkaart geplaatst hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooo wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Anja, leuk dat je hebt geborduurd, mooi gekleurd en prachtig afgewerkt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schatje Anja! Hele mooie en nette kaart met je borduurtje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Anja wat heb je deze kaart weer knap gemaakt.
    Een heel mooi borduursel en het mooie Mo Manning stempeltje past er geweldig bij.
    Super goed gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja