maandag 4 mei 2015

Strand en zee

Dit keer een kaartje zonder opdracht
Nou ja bij  Sabineskaarten.clubs vragen ze een kaart met een boot erop
en bij De-schatkist.clubs willen ze graag een vakantie kaart

Dus ik ben heerlijk aan de slag gegaan 
Met de sketch van Cheerfulsketches challenge-24
Weer een hele leuke sketch om mee te werken

Ik heb nog een aantal foto's met kleine details geplaatst 



Ik vind het een heerlijke frisse kaart geworden
Waarbij ik gelijk zin krijg in vakantie

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

23 opmerkingen:

  1. Dit is echt een zonnige vakantiekaart! prachtig! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anja. Prachtig deze kaart. Ikkrijgook zin in de zomer!. Leuk gemaakt met al deze leuke spullen op de kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke vakantiekaart Anja! Inderdaad heerlijk fris en ook ik krijg zin in vakantie ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart weer Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Anja,vakantie gevoel hoor.groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als vakantiekaartje méér dan geslaagd! Tof!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk vakantie kaartje, nu ben ik helemaal toe aan vakantie ;). Bedankt voor het meedoen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vakantiekaart, heerlijk Maritiem!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja laat het mooie weer maar komen krijg gewoon zin in de vakantie.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, Anja. Krijg zin in een paar vrije dagen en héél mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Anja.
    Leuk wat er allemaal op te zien is.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
      Groetjes,
      Carla

      Verwijderen
  12. Prachtige kaart Anja,
    je voelt echt de vakantiesfeer als je jouw kaartje ziet, alles mooi gecombineerd,
    'liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Krijg er inderdaad een vakantiegevoel van :-)
    Erg leuk gemaakt Anja.

    Groetjes,Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lekker zomers kaartje Anja!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vakantiekaart,Anja. Leuk met de Seashore stencils. Heel leuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    wat heb je een heerlijke vakantiekaart gemaakt! Ik vind hem helemaal leuk! De sketch heb je ook heel gaaf uitgwerkt. Hij staat ook nog op mijn lijstje, dus prettig te lezen dat het leuk is om mee te werken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. waow, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt Anja.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.

    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke zomerse kaart !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi vakantiekaartje heb je gemaakt, Anja...bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja