dinsdag 12 mei 2015

Witte strandkaart

Bij de De-kaartenkast Hebben een leuke opdracht met maakt een witte kaart
En weer heb ik een Magnolia plaatje ingekleurd
Helaas vind ik het niet zo goed gelukt
Ik heb de leuke sketch van Creaine gebruikt 
Ik heb weer eens niet goed gelezen
Met deze sketch moest een mannen/ Jongenskaart maken 
En daar lijk mijn kaart niet op
Nog wat kleine details van dichtbij 

Met deze kaart doe ik mee bij;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja




21 opmerkingen:

  1. Het is toch wel een hele mooie kaart Anja. En ach, lezen is het moeilijkste dat er bestaat.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een hele mooie kaart hoor Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig deze kaart in het wit. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De kaart is erg leuk en de stempel is echt mooi ingekleurd en ja, lezen.. Je bent niet de enige hoor. Hier zit er nog een (hahaha)!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,

    Je kaartje is toch heel geslaagd. Ja soms lees ik de opdracht ook niet goed. Kan gebeuren hé.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja ik vind het echt een prachtige kaart! Tilda heb je mooi ingekleurd ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Anja. Tilda is mooi ingekleurd en mooi kant gebruikt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart anja

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig gedaan Anja, Tilda heel mooi ingekleurd, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat is er niet gelukt dan? je hebt een hele mooie, witte kaart gemaakt, lief afdrukje en de glitterster is een leuk detail,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is dan wel geen Mannen/Jongens kaart Anja, vind het een Toppertje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,
    vind je het kleuren niet gelukt of de uitwerking van de sketch? Ik vind hem erg mooi. En inderdaad geen mannenkaartje...maar wel prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi Anja. Wat jij niet gelukt vindt, daar zou ikheel wat voor doen. hihihi Ik vind het een beauty. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet gelukt Anja .... Wat een prachtig kaartje en ik vind het stempeltje prachtig ingekleurd ! Een jongenskaart is het wel niet maar ik vind ze super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. tja, als dat niet gelukt is Anja! Ik vind het plaatje toch wel mooi gekleurd, leuk met de rest in het wit! Enige minpuntje is inderdaad dat de jongenskaart wel een meisjekaart is... Maar die zal ook nog wel van pas komen...
    en heb je weer een reden om weer aan de freubel te gaan hé
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja,
    het is inderdaad geen jongenskaart maar ik vind hem wel erg leuk !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is wel een hele mooie kaart Anja!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Anja, nice card. Thanks for sharing with us at Simply Magnolia.
    Hugs,
    Jill

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja