dinsdag 9 juni 2015

2X Geslaagd

Mijn vriendin vroeg of ik 2 kaarten wilde maken voor 2 collega's
De de verzorgende opleiding nivo 3 doen 

Ik vond het leuk om met de nieuwe mallen van MD 
Aan de slag te gaan
Ook zuster Tilda past er goed bij
Tilda heb ik ingekleurd met H2o Twinkling

Nog wat kleune details


Ik heb de shetch gebruikt van de De-schatkist 
om met de eerste kaart mee te doen met hun wedstrijd

nog wat kleine details


Met de onderste kaart doe ik mee met de volgende uitdagingen;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

23 opmerkingen:

  1. wat een mooie en toepasselijke geslaagd kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gaaf gedaan weer Anja! Heel leuk zijn deze stansen hè!
    Echt super geslaagde kaartjes!,
    LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Anja, de zusters in spee zullen er blij mee zijn!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2 prachtige kaarten.
    Mooi samengesteld met leuke gepaste materialen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Anja,

    Superleuke en toepasselijke kaarten. De mallen en Tilda passen perfect bij de geslaagden van deze opleiding.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gemaakt Anja!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaarten Anja! Super leuk dat je voor hen op deze manier geslaagd kaarten hebt gemaakt! Echt perfect voor verpleegkundigen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Anja,
    wat heb je 2 supermooie kaarten gemaakt, leuk de nieuwe mallen, ik vind vooral de pillenstrips heel erg leuk, net echt..mooi stempels,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat gaaf zeg! Zo leuk om deze mallen te gebruiken voor een verzorgende die haar diploma haalt ( heb ik ook gedaan , maar staat bij mij nog in concepten..)
    Dank je voor het meedoen bij K&K en de Egel!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat leuk! en alles past zo goed op je kaart. erg leuke details zo bijelkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je de opdracht kreeg om deze leuke kaarten te maken.
    Het is inderdaad om deze mallen ook voor deze gelegenheid te gebruiken..
    En zo te zien is Tilda in haar sas ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaarten!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee geweldige leuke en mooie kaarten Anja!! Supergave details. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi

    Prachtige kaart. Kei tof gedaan.Tof dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuke kaart!!! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij KIC. Succes.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous creation!
    Thanks for joining us at Simply Magnolia and good luck!
    Hugs Nicola xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaartjes, en wat toepasselijk gemaakt zeg, hier zullen ze zeker heel blij mee zijn de nieuwe zusters. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

  20. Wat een super gave kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) zondag
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat gaaf dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja