vrijdag 12 juni 2015

Doop kaartje

Mijn collega vroeg of ik een doopkaartje wilde maken
Nou dat heb ik nog nooit gedaan
Maar ik wil het best proberen
En dit is hem geworden

De tekst staat in verleden tijd
 Omdat de kaart naar Zweden gestuurd wordt
En waarschijnlijk de doop al geweest is, als de kaart aankomt


Het plaatje en tekst heb ik van internet af en uitgeprint
En daarna een beetje op gepimpt


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;
Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja





21 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat leuk gedaan, Anja. Erg mooie kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er echt wel een passend plaatje voor gevonden! De strik met het speldje vind ik superleuk gedaan!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen makkelijke opdracht Anja, maar weer hartstikke leuk gedaan!
    Een gezellig weekend! LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super schattig doopkaartje Anja! Het Forever Friends beertje blijft schattig :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    wat een schattig doopkaartje, mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een moeilijke opdracht, ik wist niet dat daar kaartjes voor gemaakt werden.
    Een hele mooie afbeelding en zo leuk met die voetjes erbij.
    Je kaartje is helemaal geslaagd Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is leuk geworden!! Ze zullen er blij mee zijn! xxx Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kaart ziet er geweldig uit !

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    ik vind hem heel mooi, prachtig met die achtergrond erbij ... je kaartje voor het 16 jarig meisje is ook super, is toch altijd een moeilijke leeftijd om een kaart voor te maken maar is goed gelukt bij jou ! Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ooo dat beertje is super lief !
    Leuke kaart.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooie kaart Anja, top gedaan weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje geworden,Anja.Heel mooi gedaan.Superleuke details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooi kaartje. Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige, mooie kaart Anja!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige kaart Anja. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

  16. Weer eens wat anders idd, maar erg geslaagd, mooi ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat gaaf dat je meedoet met onze 'Feest' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lief kaartje, leuk dat je meedoet met de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja