dinsdag 2 juni 2015

Girls friends wanna have fun

Bij De-schatkist is er weer een sol geweest
En deze kaart is er uit voort gekomen
Ik heb ook mijn stempels van AI girlfriends op gezocht
en vond het wel een leuk thema
Ik ben ook 4 avonden bezig geweest om deze in te kleuren
Met h20 twinkling

Dit is de voorkant



Als je het drie hoek weg klapt komt dit plaatje te voor schijn


En als je de kaart helemaal opent zie je dit


En dan nog even alles van dicht bij




Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor de reactie op het doosje
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


13 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart waar heel veel tijd en liefde in zit, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Anja je kaart is kei leuk.
    Wat heb je daar werk aanghad met zoveel kleurwerk.
    Het zijn tenslotte toch telkens 4 dames dat je moet inkleuren en dan nog zoveel plaatjes.
    Een leuk kaartmodelletje ook, daar kan je natuurlijk veel op kwijt.
    Ik vind hem super goed gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een creatie waarbij jij je helemaal hebt kunnen uitleven..... wat is die gaaf geworden.
    groetjes hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is dit mooi en grappig! Echt even van zitten genieten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend grappige kaart Anja! Heel leuk gemaakt! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat geloof ik dat je zoveel avonden aan het inkleuren bent geweest, wat veel werk heb je hier aan besteed, maar wat is het ongelooflijk leuk!!! Wat een geweldige stempels en zo super mooi om ze allemaal bij elkaar op 1 kaart te zien! Ik ben er weg van en van mij een dikke 10. Veel succes met de Challenges en van mij heb je gewonnen!
    LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    wat een gave kaart met al die stempels en een heleboel kleurwerk, het ziet er supermooi uit,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke uitwerking Anja! Zoveel gezelligheid te zien :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is dit, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig resultaat Anja!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Anja,
    wat een super mooie kaart knap gedaan hoor !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creatie. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief.
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Anja,

    wat een mooie en gedetailleerde kaart heb je gemaakt en ook mooie kleurtjes.
    Gezellig dat je meedoet met de wedstrijd van Creashop Duymelot en ik wens je er veel succes mee,

    creatief liefs,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja