zondag 12 juli 2015

Envelopkaart

Mijn Collega had een 3 in 1 feest
En vroeg of ik een leuke kaart wilde maken
Met de foto's van de uitnodiging

Op de uitnodiging stond als cadeautip een envelop
Ik heb dus een envelopkaart gemaakt

Met als sluiting een satéstokje met label eraan

Als je de kaart open doe
Zie je dit als eerst en het vakje waar gefeliciteerd op staat
Kan je geld in stoppen

En als je de kaart nog verder opent zie je de foto's van de uitnodiging

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke idee, Anja. Je hebt er weer een erg mooie kaart van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldigggggggg wat heb je dit leuk gedaan zeg en wat een idee. helemaal top.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,

    wauw, das superleuk gedaan. Gewoon fantastisch.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave envelop met een hele originele en leuke sluiting Anja! heel gaaf gedaan.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi uitgewerkt Anja,
    origineel om de sluiting met een stokje te doen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    Gave sluiting aan je envelop en de uitklapbare foto's zijn heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke creatie Anja !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dit zit prachtig in elkaar.
    Knap gemaakt Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je leuk gemaakt! Een echte cadeaukaart en lekker persoonlijk door de foto's van de uitnodiging.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw super leuk gemaakt Anja
    leuk persoonlijke cadeau kaart!
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart,Anja.Hele originele sluiting en uitklapbare binnenkant.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke envelopkaart Anja!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart met hele leuke verassingen erin, top gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuk idee! Mooi gemaakt!

    Bedankt voor het meedoen met onze HobbyVision Challenge.

    Liefs Jenine xXx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja