woensdag 15 juli 2015

Zomers kaartje

Een lekker zomers kaartje
Dat past wel in deze tijd van het jaar
Maar eigenlijk heb ik deze kaart voor Carla gemaakt
Die heeft een Zomerchallenge 
want haar kaarten lintje is erg leeg
Ik heb de sketch van Creaine- challenge-50-juli-2015 gebruikt
en doe ook bij Creaine mee met hun challenge

Van wie deze digi is weet ik niet
Ik heb deze digi ingekleurd met H20 twinkling 

Nog wat kleine detais

Ook doe ik met deze kaart mee bij;

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


25 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en zonnige kaart, Anja. Carla zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zomers en zonnig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en bedankt voor je tip van Carla. Wie weet ???? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke zomerse kaart Anja!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    wat heb je een mooi zomers kaartje gemaakt! Echt gaaf zeg. En wat een leuk idee van Carla he? Ze zal vast een hele rij kaartjes kunnen ophangen denk ik!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oei deze mocht ik vast nog niet zien.
    Ik vind hem geweldig mooi en heel zomers.
    'k Ben nu in blijde verwachting Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja. Wat een leuke zomerse kaart vaak Carla. De digi past supermooi. Mooie kleuren. Carla is er vast blij mee. Grieten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie vrolijke kaart Anja!
    helemaal super
    en een gave stempel..
    groetjes,Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    Je hebt een leuk en zomers kaartje gemaakt voor Carla, hele gave digi..ik mis wel de tekst met Groeten uit..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt, echt zomers ....
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart. gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echt zomers kaartje Anja ... prachtige kleurtjes en de digi is geweldig mooi ingekleurd !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk kaartje.Mooi gedaan zo.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge.
    Groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met een hele mooie digi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke zomerse kaart Anja!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een zonnige kaart Anja, hier worden we blij van.
    Ik heb wel moeten zoeken en ja hoor je vlinder heb ik gevonden.
    Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi zomerse kaart Anja :D

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie zomerse kaart,Anja.Leuk detail is het flesje zonnecreme met factor 15.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Anja je prachtige kaart is bij mij toegekomen.
    Je moest je dan toch nog geen zorgen maken, hij was gewoon wat langer onderweg.
    Hartelijk bedankt.
    Succes!
    ('k Ben ik blij dat ik zelf niet moet kiezen, mijn kinderen gaan het moeilijk krijgen, want er zijn hele mooie creaties binnen)
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen dat deze kaart bezorgt. Ik geloof best dat je kinderen straks een moeilijke taak hebben
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  20. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi hoor en zo heerlijk zomers! Leuk dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart Anja, wat een ontzettend leuke digi! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Groetjes, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een stoere zomerkaart Anja.
    Helaas voldoet hij niet aan onze challenge, maar desondanks echt een stoere kaart

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja