zaterdag 15 augustus 2015

...... jaar getrouwd

Een trouwkaart voor de voorraad
Daarom zie je ook geen aantal op staan
Binnenkort heb ik er een paar nodig
Voor wie deze kaart bestemd is weet ik nog niet


Nog wat kleine details van dichtbij


Met deze kaart doe ik mee bij;Anmacreatief.-challenge-47-Bloemen


Dan wil ik Miranda, Mieke en Irene welkom heten
Leuk dat jullie volger zij geworden
Bij Miranda en Irene ben ik  hun blog geweest
Bij Mieke is dat nog niet gelukt
Mieke als je dit leest laat een berichtje achter
Dan kom ik ook even bij jouw snuffelen
Ik kan je blog namelijk niet vinden

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb geloof ik heel veel mensen inspiratie gegeven
En dat doet me goed ☺

Groetjes, Anja 



20 opmerkingen:

  1. wat een romantische kaart. mooi gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een erg mooie en romantische kaart, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n mooie kaart waar je veel inspiratie weggeeft. Chique ook. Je hebt van die jaren waarbij je de ene zoveel jarige na de andere hebt. Dan is een voorraadje wel lekker. Succes bij de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoe je heel subtiel die kleurtjes hebt aangezet Anja, daar gaan de ontvangers straks heel blij mee zijn!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw een chique kaart.
    Prachtige mallen.
    Schitterend gemaakt Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie trouwkaart Anja! Altijd handig om er een in voorraad te hebben :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Anja,

    Supermooie trouwkaart. De mallen zijn ook zo mooi.Leuk zijn de roze bloementoefjes in de hoek. Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie trouwkaart heb je gemaakt. Lekker voor je voorraad.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is slim Anja! Gewoon een paar kaartjes in voorraad zonder aantal jaren. Het is een romantisch kaartje geworden!
    Heel mooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje is dit Anja. Leuk die bloemen aan de zijkant!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap kaartje !! Zo romantisch...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja,

    Super mooi kaartje. Toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi gedaan Anja zo met de silhouet
    groetjes,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart Anja! Altijd handig een paar in voorraad te hebben.

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige trouwkaart heb je gemaakt, leuke mallen, ook het bruidspaar is leuk, handig om op voorraad te hebben,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk gemaakt Anja, tof hoe je verschillende kleurtjes gebruikt om de geƫmboste delen te accentueren!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie kaart, perfect afgewerkt met de emboste delen die gekleurd zijn !
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke {My personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Anja,
    wat een heel mooi en romantisch kaartje
    prachtig heb je het kaartje opgebouwd en afgewerkt
    fijne Maandag liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende trouwkaart Anja!! Voor wie die kaart is die boft!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi en stijlvolle kaart! Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja