dinsdag 18 augustus 2015

Sarah Kay

 Een vriendin van mij vroeg of ik een kaart voor haar wilde maken
Voor een vriendin van haar, die helemaal gek is van Sarah Kay
Natuurlijk wilde ik dat wel
Ik had toevallig een boekje liggen met plaatjes van Sarah Kay
En daar heeft zij dit plaatje uitgezocht en ik ben aan de slag gegaan

Nog wat kleine details


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



32 opmerkingen:

  1. mooie kaart Anja, toffe bloemen en wat een schattig hondje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet creation! Love the cute little puppy! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Anja. Leuk met het hondje.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een prachtige kaart gemaakt met het leuke plaatje, goed idee om de bloemen zo los te gebruiken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat kaartje met Sarah Key. Ik heb er ook nog steeds plaatjes van. Soms komen ze goed van pas. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief dat je dat voor je vriendin gemaakt hebt.
    Het is een prachtige kaart geworden.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn ook schattig en je kaart is net zo lief Anja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben ook een fan van Sarah Kay, ik heb er zelfs nog een stickerboek van ,-)
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely sweet card and layout, thanks for sharing and joining us at CC&CC cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n verzoek kun je niet afslaan Anja en je hebt met Sarah een mooie kaart gemaakt! Wat een leuke bloemen?! Dankjewel dat je mee doet op het Scr@p-Cards Challenge blog Anja!
    Lieve groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart,Anja.Lief plaatje en wat een leuk hondje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja wat een mooie kaart! Je hebt het kant heel leuk verwerkt zo en de bloemen zijn heel mooi!
    Gezellig dat je mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anja. Leuk deze kaart met deze mal! Sarah past prachtig in deze mal en heel leuk afgewerkt. Het hondje een erg leuk detail. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi Anja.
    Leuk om weer eens een plaatje van Sarah Kay bij iemand te zien! Heb er zelf ook nog liggen. Helemaal goed gelukt!!
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig weer Anja! Ze weten je zo langzaam wel te vinden. Leuk als ze je vragen , he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een leuke kaart Anja met je Sarah Kay-plaatje. Dat roept bij mij herinneringen op....ik was helemaal dol op deze plaatjes....
    Lieve groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Anja
    Wat een liefje is je kaartje met deze lieve Sarah, die was vroeger heel populair bij ons.
    Gezellig dat je meedoet bij het Scr@pCards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wauw deze kaart is super leuk gemaakt
    mooie kleuren!
    groetjes,
    Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Anja,
    heel mooi kaartje
    heel knap gedaan !
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heeeeel lief en een mooie kaart Anja!! leuk met dat hondje!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt
    leuke kleuren gebruikt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een superlief plaatje .. mooie kaart heb je ermee gemaakt !
    Liefs en groetjes van Willeke
    Made by Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooi kaartje.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je hebt inderdaad een prachtige kaart gemaakt Anja. Leuk om af en toe eens wat in opdracht te maken toch?
    Gezellig dat je meedoet bij Scr@p-Cards.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel leuk gedaan, lekker sfeertje!
    Groetjes Jacomijn (wlvc)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart en leuk dat je deze mocht maken.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja