donderdag 19 november 2015

Oh, denneboom

Een kerstkaart waar een jongetje gezellig Oh, Denneboom staat te zingen

Dit is alvast een klein detail
En dit is de kaart helemaal
De digi van mjm heb ik ingekleurd met H2O twingling
Doe ik naar mijn zin veelt te weinig
Maar helaas soms ontbreekt het aan tijd

Nog meer kleine details


Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


22 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart! leuke details! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anja, ik heb alleen het idee dat het jongetje een beetje vals zingt ....
    Super mooi ingekleurd.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ingekleurd Anja! Grappig hoe je de sterrenslinger hebt omgedraaid! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Gave kerst kaart, mooie kleuren ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt dat je meedoet met onze 'KERST' Challenge !

      Verwijderen
  5. Super gezellig kerstkaartje Anja! Mooi ingekleurde digi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Anja. En wat veel leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart met heel veel mooie accente en een prachtig ingekleurd afdrukje. Mooi gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi ! Dat jongetje is prachtig ingekleurd.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart geworden Anja. Is altijd een dankbaar onderwerp. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart,Anja. Super leuk plaatje.Prachtig afgewerkt met het lint.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Raar, jouw kaart kwam niet in mijn blogleeslijst?
    mooi met dit leuke zangertje!
    de sterrenslinger ondersteboven heeft ook wel iets...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje Anja en een lief ingekleurd jongetje! Leuk de sterrenslinger!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die is leuk geworden

    Groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik lees het overal Anja...iedereen heeft het druk!!!! Fijn dat je weer eens hebt ingekleurd, is zo lekker ontspannend om te doen hè! Ik vind je kaartje echt heel gaaf zo alles bij elkaar! Het manneke zingt de sterren van de hemel,aha
    Succes verder en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goh wat kan die zingen zeg, ik hoor hem tot hier.
    Prachtig ventje en leuk ingekleurd.
    Een kaart met een mooie afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Anja

    Wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuk in winterse sferen daar is het weer nu wel naar.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje Anja, het jongetjes staat echt dapper te zingen je hebt hem leuk gekleurd. Een leuk vrolijk geheel.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Anja Wat leuk dit jongetje en de tekst erbij mooi ingekleurd. Ja tijd... En als Je tijd hebt doe Je ook Niet Eens zo veel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supersss dat je meedoet met onze 'Kerst' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O, wat leuk dat jongetje wat uit volle borst loopt te zingen. Fijn dat je meedoet met de novemberuitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja