dinsdag 24 november 2015

Special Sister

Afgelopen zondag was mijn zus Irm jarig
I.p.v. een kaartje heb ik deze hart  voor haar opgepimt 
En aan haar cadeau vast gebonden
Ik heb de orchideeën mal van Md gebruikt
En de orchideeën rood gemaakt
en beetje rode zand erin
Ze hebben net hun huiskamer verbouwd
En een tikkeltje rood komt terug in de  accesoires 
in hun huiskamer
nog een paar foto's van alle kanten genomen
Het cadeau was een glazen kerstbal op een glazenstandaard
Met de hand beschilderd

Met zus is gek op speciale kerstballen 
Het liefst uit verschillende landen

Dan wil ik nog even 2 nieuwe volgers welkom heten
Lia en Petra leuk dat jullie volgers zijn geworden
En dat we heerlijk inspiratie van elkaar op kunnen doen ☺

Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


22 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww Wat heb je dit mooi gemaakt voor je zusje. Ik weet zeker dat zij er enorm blij me is. Top gedaan Anja!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je dit mooi gemaakt! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee voor een cadeau. Super gemaakt hoor Anja!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig hart heb jij gemaakt voor je zus ! Ik kan mijn voorstellen dat ze hier wel heel erg blij mee is !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een speciaal hart heb je voor je zus gemaakt , daar was ze vast heel blij mee !
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    je hebt het hart prachtig gepimpt, wat zijn de orchideeën mooi..een mooi en apart cadeau,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje heb je zo gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend hart voor je zus.
    Daar is ze vast heel erg blij mee.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Zal je wel bij mee zijn.
    Groetjes Emeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Anja. Nog gefeliciteerd met je zus. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie,Anja met die mooie orchideeën erbij.Nog gefeliciteerd met de verjaardaag van je zus.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja, wat leuk zeg! Dit heb je echt met zoveel liefde gemaakt, dat is te zien en te lezen. Ik vind het een prachtige creatie en je hebt het ook zo persoonlijk gemaakt. Dat wordt altijd gewaardeerd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja. Wat leuk om zo'n leuk persoonlijk cadeau voor je zus te maken. Een erg leuk idee. Fijn dat je dan zo creatief bent. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi en liefdevol cadeau heb je gemaakt voor jouw zus Anja! Echt super en ik weet zeker dat zij dit altijd zal koesteren :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan en erg origineel
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De kerstbal is prachtig, kan niet wachten tot het kerst is. Het Hart, staat te pronken in onze nieuwe boekenkast..Heel erg blij mee!
    xxx Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De kerstbal is prachtig, kan niet wachten tot het kerst is. Het Hart, staat te pronken in onze nieuwe boekenkast..Heel erg blij mee!
    xxx Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Knap gemaakt, prachtig!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja