maandag 16 november 2015

Sweet Home

Deze kaart heb ik in opdracht van mijn vriendin gemaakt
Zij heeft op dit moment niet zoveel tijd om kaarten te maken
Vandaar dat ze het aan mij gevraagd heeft
Ze wilde graag een verhuiskaart
Haar buurvrouw gaat verhuizen naar een andere apartement


Dit is alvast een klein detail

Het vogelhuisje heb ik overgetrokken van dit mdf vogelhuisje
en uitgeknipt en geplakt 
Daarna heb ik mijn Slice opgezocht en het vogeltje
in diverse kleuren uitgesneden
Zo ook de 2 woorden  "sweet home"
Het is een grote A5kaart geworden
Wel heel leuk om te maken

Met deze kaart wil ik mee doen met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve racties op mijn voorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Lieve groetjes, Anja



22 opmerkingen:

  1. Het is een hele leuke kaart geworden. ..super!!
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe verhuiskaart! Opdracht prima geslaagd!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verhuiskaart Anja! Zo schattig het vogeltje en de sleutels aan het kant zijn een mooi detail! Heel leuk model ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart in deze vorm, prachtig gedaan. Nu kijk ik nog uit naar de MDF variant, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi verhuiskaartje heb je gemaakt.
    leuk dat je dit voor een vriendin mag maken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart Anja, ze zal er zeker en vast blij om zijn
    grtjs Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart! super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie creatie heb je gemaakt,
    heel leuk het vogelhuisje en met het vogeltje erbij.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja. Mooi dit huisje met vogeltjes en bloemetjes erg leuk gemaakt. Groeten Trijntjet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je vriendin gaat je vast nog veel meer opdrachtjes geven want dit is echt super leuk Anja!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig verhuiskaartje Anja ... heel erg leuk gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat een ontzettend leuke kaart! Super bedacht voor een verhuiskaartje....
    Dank je voor het meedoen bij K&K.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie en super leuke kaart,Anja.Heel orgineel en hele mooie details.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart Anja, leuk voor een nieuwe woning.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw, wat een prachtig geheel! groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supermooie kaart. Wat een goed idee om je mdf figuren daar voor te gebruiken.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja