donderdag 31 december 2015

Beetje van mij zelf en een beetje van .....

Een caskaart in de niet traditionele kerst kleuren
Meestal zijn mijn kaarten wat voller met bloemen of andere details
Maar soms vind ik het ook wel leuk om iets ander te maken



Dit zijn wat kleine details van de bovenste kaart


Het idee heb ik afgekeken van Wilma
Misschien herken je je kaartjes wel, Wilma  ☺
Dit zijn de kaartjes van Wilma 
en die heb ik na gemaakt
Het zijn hele leuke en snelle kaarten om te maken
 
Nog 2 kleine kaartjes, Apart op een foto gezet

Met de bovenste kaart doe ik mee bij;

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling
Met veel gezelligheid
Tot volgend jaar ☺

Groetje, Anja





16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke, mooie kaartjes !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaartjes, Anja. Heel erg mooi gedaan zo.
    Prettige jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaartjes Anja.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn hele leuke kaartjes geworden.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja, ja ik herkende ze meteen. Kei leuk dat je mijn ideetje kon gebruiken. Je hebt ze prachtig gemaakt Anja!! Een hele fijne jaarwisseling, en een goed gezond en vooral creatief 2016 !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer eens wat anders en prachtig Anja.
    Het is een super idee.
    Een fijne jaarwisseling en een mooi, gezond en creatief 2016.
    Tot volgend jaar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes Anja zo leuk dat je geinspireerd bent door de kaartjes van Wilma.
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2016.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes,Anja.Een fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2016.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    je hebt hele mooie kaarten gemaakt, de 1ste is prachtig van kleur en de kleintjes zijn gewoon keileuk!
    fijne jaarwisseling,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een keigave kaart Anja, een heel leuk idee dat ik zeker ga onthouden!
    Fijne jaarwisseling en een heel goed 2016!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stuk voor stuk super mooie kaarten Anja! Heel fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten en wat een leuke ideeën om zo kaartjes te maken. Ga het zeker ook eens uit proberen. Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC, ik wens je een fijne jaarwisseling en een mooi creatief 2016 toe. Groetjes Ingrid 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt hele leuke kaarten gemaakt! De bloem op de eerste kaart is prachtig. Groetjes Sylvia DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. toffe kaart in een supermooie kleurencombi! Ook je kleinere kaartjes zijn super!
    groetjes, en beste wensen voor een prachtig en creatief 2016!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja