donderdag 3 december 2015

Christmas

Op de vorige hobbybeurs heb ik een kerst 3d stansblock van studiolight gekocht
Ik vond deze een hele mooi kleuren hebben en ook leuke details
en kan je ook even snel een paar kerstkaarten maken
Dit zijn de kaarten die ik uit de stansblock gehaalt heb
En ik heb er zelf nog iets aan toegevoegd
Bij de stansblock zit ook een voorbeeld hoe je deze kaart kan maken
vond het zonde om die voorbeeld weg te gooien
en heb er een Kleine kaartje of labels van gemaakt


En dit zijn ze allemaal
Ga er maar even lekker voor zitten en zoek de verschillen ☺













Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
De bovenst kaart wil ik mee laten doen;

Dan wil ik Nicolette welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden en dat je veel inspiratie op mag doen


Groetjes, Anja

28 opmerkingen:

  1. Schitterend Anja ! Ik heb dat blok ook ! Geweldig hé ! Jij hebt er al flink je best mee gedaan! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi allemaal!!
    groetjes Petra
    pvscreativelife.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow...wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hou Anja, aangezien ik geen inspiratie heb ben ik ook met dit zelfde block bezig. Sorry...het is ook zo mooi....en makkelijk. Voor mij een uitkomst dus.
    Jou kaarten zijn super!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hou Anja, aangezien ik geen inspiratie heb ben ik ook met dit zelfde block bezig. Sorry...het is ook zo mooi....en makkelijk. Voor mij een uitkomst dus.
    Jou kaarten zijn super!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen sorry, Ellen. Het is juist leuk dat jij ook met deze blok bezig bent. Je zal zien dat jouw kaarten weer anders uit zien dan de mijne. ☺

      Verwijderen
  6. Prachtige serie,Anja. Het is inderdaad een heel mooi block.ik heb hem ook :).

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja, Leuk dat we elkaars blog nu volgen.
    Je kaarten zijn allemaal erg mooi.
    Ik heb toevallig op de beurs ook dat blok gekocht, maar moet er nog mee aan de slag.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig! wat een mooie serie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stuk voor stuk prachtig Anja! Het blok is inderdaad heel mooi en ook heel makkelijk om snelle kaarten mee te maken :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige serie kaarten. Hele mooie kleuren en leuke plaatjes.
    Ze zien er geweldig mooi uit Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje Anja wat een productie en ik vind ze stuk voor stuk schitterend in die mooie kleuren en al je eigen extraatjes er op!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, zo Anja. Jij bent even aan het plakken en knippen geweest.! Deze materialen zijn erg mooi voor kerstkaarten je kaarten zien er allemaal erg mooi uit. Je hebt nu gelijk een hele voorraad, Groeten Trijntje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    je hebt er iets moois van gemaakt, leuk om met spulletjes van jezelf er iets moois van te maken en ook de kleine kaartjes zijn erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes Anja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Anja je het er een serie prachtige kaarten van gemaakt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ben het met je eens, heerlijke bloks. Af en toe je eigen inbreng en af en toe van Studio Light. Maar alles lekker snel klaar. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn prachtige kleuren en ook mooie kaartjes Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alle mensen wat een productie en allemaal even mooi! Super zeg, zo'n blok.
    Ik heb je gemaild, hopelijk kwam het aan! De eerste kreeg ik onbestelbaar terug!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een schitterende kaarten
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw Crea Bea, prachtige serie, top gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sowwwww geweldige kaarten geb je gemaakt uit het blok! Top en je kan weer vooruit Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt Anja.
    leuk hoor met een eigen inbreng.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow wat een prachtige serie kerstkaarten en labels heb jij der van gemaakt , super mooi ...stuk voor stuk , prachtige tafereeltjes en mooie kleuren combi's , wat een vlijt
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk en handig zijn ze hè de stansblokken en met wat extra eigen details worden ze toch net ff anders. Ze zien er erg fraai uit allemaal!
    Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja