maandag 14 december 2015

Kalenderboekje 2016

Ik ga meestal lopend naar mijn werk 
of af en toe op de fietst
Het is niet zover lopen, hoor. 
Het is gewoon een heerlijk stukje wandelen.
Maar mocht het een keer heel erg slecht weer zijn
Of iets anders
Mag ik altijd met mijn collega meerijden en zet ze me voor de deur af 
Om mijn collega en haar gezin fijne feestdagen te wensen 
en een kleinigheidje te geven
Heb ik dit kalenderboekje voor haar gemaakt

Nog wat kleine details


Met dit boekje doe ik mee met de volgende challenge;
DP pk9100, col1394,col1325,cr1254

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja




28 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boekje! Leuk voor je collega, heel attent!
    Kus Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi en verzorgd geheel! Prachtig! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja,
    Wat een mooie boek kalender heb je gemaakt. dat zal je collega wel heel leuk vinden.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk cadeautje!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kalenderboekje heb je gemaakt voor je collega.
    Lief dat je mee mag rijden als het slecht weer is
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja wat een prachtig boekje heb je gemaakt! Zo mooi afgewerkt en zo'n lief gebaar als bedankje voor jouw collega!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Anja, Wat is dit een leuk boekje.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te voet naar de baas kunnen is wel heel dichtbij en fijn Anja maar af en toe een lift en dan dit fantastische dank-je-wel-kadootje dat is natuurlijk helemaal super!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je wel gezien dat je hebt gewonnen bij Don&Daisy???

      Verwijderen
    2. Ik heb het gezien, Irene. Dank je wel voor het door geven. Van zelfde geld had ik het niet gezien.
      Ik woon heerlijk dichtbij mijn werk en dan ook nog leuk werk. Wat wil je nog meer, mij hoor je niet mopperen. ☺

      Verwijderen
  9. Wat een leuk idee. Erg mooi boekje geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    fijn dat je zo'n lieve collega hebt, die je met de auto oppikt als het slecht weer is..
    Je hebt een prachtig cadeautje voor haar gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe attentie voor je collega-chauffeur!
    Héél mooi gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Anja, een prachtig kalenderboekje. Mooie kleuren en mallen. Prachtig dat je er zo'n mooi boekwerkje van heb gemaakt, gaaf hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn zulke collega's Anja...groot gelijk dat je daar iets moois voor maakt! Heel leuk gemaakt en zal ze enorm waarderen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt Anja...leuk kadootje!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gemaakt Anja...leuk kadootje!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig cadeautje voor je collega Anja!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kalenderboekje voor je collega,Anja.Dat is een werk geweest.Heel mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Anja,
    Wat mooi leuk kalenderboekje !
    Daar zal je collega gans het jaar plezier van hebben heel mooi gemaakt .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig boekje !!!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. super mooi boekje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig gemaakt Anja! Echt super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dat is een super leuk boekje met een kalender erin verwerkt, leuk idee.
    Gezellig dat je met ons mee doet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja