vrijdag 1 januari 2016

Gastdesigner bij .....

Het nieuwe jaar  is begonnen
DE ALLER BESTE VOOR 2016 
Met veel liefde, gezondheid en creativiteit
Dat het een heel mooi jaar mag worden

Deze maand ben ik gastdesigner bij Creaine
Daar start vandaag de nieuwe challenge "Bingo"
En dit is mijn kaart  als gastdesigner
Mijn bingorijtje is ribbon-flowers-pink
Ook mocht ik een digi uitzoeken van bugaboo stamps
Deze butterfly rose girl vind ik een hele mooi digi
Ik heb deze digi ingekleurd met derwent potloden

Nog wat kleine details van dicht bij


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen
en ik hoop dat het de komende jaar ook weer veel reacties krijg ☺

Groetjes, Anja


15 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen Anja
    Super mooi Kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Anja.
    Jij ook een gelukkig, gezond en natuurlijk ook creatief jaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi en gezond 2016 Anja.
    Je kaartje is erg mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig nieuwjaar! leuk dat je gastdesigner bent bij creaine, je kaart is mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jou een moi en creatief 2016 en je trapt lekker af met weer een geweldig kaartje enne gefeliciteerd met je GD schap.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt als gastdesigner voor het Creaine blog Anja, mooie combinatie van de kleuren, ook het stempelafdrukje is schattig.
    Een mooi creatief 2016
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig inspiratiekaartje Anja. Een gezond en creatief 2016 gewenst!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig nieuwjaar Annie, ik wens je veel gezondheid, inspiratie en Creativiteit toe!En succes met al je mooie creaties! xxx Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Anja! Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2016!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh dat denk ik wel hoor, dat je veel reacties gaat krijgen! Ook deze kaart is wel weer heel erg leuk gemaakt. Mooie digi en prachtige ingekleurd.
    Leuk dat je gastdesigner kon zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap.
    Je hebt gelijk de toon gezet met deze schitterende kaart !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt,
    mooi kleuren gebruikt en een mooie digi heb je uitgekozen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja,
    Oo wat een prachtig kaartje ! Mooie digi en heel mooi van kleuren de bloemen zijn ook zo mooi top kaartje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Anja,
    wat leuk dat je GD mocht zijn, je hebt een leuke digi gebruikt en ook de bloemen zijn super..hele mooie kaart..
    ook voor jou de allerbeste wensen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Kei tof kaartje. Heel leuk.
    Hele fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2016!
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja