donderdag 18 februari 2016

Geen traditionele kerstkaart

Ja, ja, ja, Het is weer donderdag
En kerstkaartdag
Volgens mij begin ik elke week met de zelfde tekst ☺
Deze keer geen traditionele kerstkaart
De stempel is van MJM
En het jongetje is volop kerstliedjes aan het spelen
En het hondje is heerlijk aan het mee doen
Of toch niet, vaak kunnen honden en katten niet zo goed tegen muziek

Deze keer heb ik de digi met H2O twinkling ingekleurd 
en heb het Jochie een beetje zwerverige uitstraling gegeven 


Ik heb de sketch gebruikt van De-schatkist.
Tevens wil ik deze kaart ook mee laten doen bij 
Daar ben ik met DEZE kaart vorige keer, random winnaar geworden
En heb ik de prachtige prijs binnen gekregen
Dank je wel yvonne☺

Bedankt weer voor alle lieve en leuke berichten
Op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

31 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart met een hele leuke digi!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie kaart! Super! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke en muzikale kerstkaart, Anja. Erg leuk gedaan zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Anja ! Je wordt er echt happy van ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, heel vrolijk!

    Liefs Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vrolijke kaart je wordt er helemaal blij van,mooie stempel heb je gebruikt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heerlijk kaartje om te zien en met deze kou buiten past het goed hier en wordt je vanzelf vrolijk ervan.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Misschien niet traditioneel, maar wel heel kleurrijk lekker vol en vrolijk. Top gedaan weer Anja!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt,
    en een hele mooi kleuren gebruikt voor je kerstkaart.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel erg leuke kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit kerstkaartje Anja..heel grappig stempeltje erop en ook prachtig ingekleurd...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstkaart....de muzieknoten zijn prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja,
    gave kerstkaart met een leuke digi, volgens mij zit het hondje keihard mee te janken..hihi...
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kerstkaart en erg leuk gedaan met die muzieknoten op de achtergrond. De hond heeft er inderdaad zin in, onze hond doet dat ook hoor, bij bepaalde geluiden heel hard mee "huilen". Leuk dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw wat een schitterende kerstkaart
    heel mooi in die kleur blauw

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Anja,
    Zomaar pardoes had ik er een volger bij en dat ben jij, dank je wel en welkom.
    Ook ik ga jou volgen, je maakt leuke kaarten.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Anja,

    Hele mooie kerstkaart.Superleuke digi en prachtig ingekleurd.Mooie bloementoef.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Anja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke digi heb je gebruikt en heel leuk ingekleurd!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart heb je er van gemaakt. Ik ben de hele kerstkaartendag vergeten. Zo druk was ik met het dubbele miniboekje van de Scrap. Ben zo benieuwd wat Jazz er op mijn verjaardag van vindt. Al die tijd wil ik er zelf nog even van genieten. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hihi wat is ie schitterend mooi Anja , super gaaf
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Anja. Maar wel weer heel leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Anja,
    Supers je kerstkaartje niet traditioneel maar echt heel mooi !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik had je kaart al bewonderd bij de Cutie-Kaartenvitrine Anja, wat een toppertje is dit, leuke digi, mooi gekleurd, helemaal leuk hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind het een heel lief kerstkaartje Anja...ik houd wel van niet-traditioneel. Erg leuk gedaan.
    Een hele fijne dag, xxx Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat is een leuk kaartje geworden.

    Lieve groet, Nicolette (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja