zaterdag 27 februari 2016

Hallo Feestvarken

Een verjaardagkaart met een knipvel van Marij Radher
Vond deze wel grappig


Ook omdat de pootjes met lint vast zitten 
en deze een beetje bengelen


Hier heb ik de label er een kleinbeetje eruit gehaalt
Met een leuke tekst

Met deze kaart doe ik mee bij de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Dan wil ik Henriette welkom heten
Leuk dat je volger bent geworden. ☺
Dat we veel inspiratie van elkaar op mogen doen

Groetjes, Anja

17 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart is dit geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappige kaart Anja,heel mooi gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel grappig Anja, wat zijn de Marij Rahder plaatjes toch leuk he. Toppie weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je gemaakt, met een grappig varken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappige verjaardag 's kaart heb je gemaakt Anja,
    het varkentje vind ik heel leuk, leuk bedacht met de voetjes aan het lint.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke en vrolijke kaart Anja! Wat is het varkentje lief :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha die Anja, ik vind het een hele grappige kaart met al die leuke teksten erop! Een coupon voor gratis modderbad, hihi wat een goeie!!!
    Fijn weekend verder en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en feestelijk kaartje Anja met dat varkentje erop...ook hele leuke teksten erop....

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, daar word je meteen vrolijk van als je deze kaart in de bus vindt! Heel erg leuk!
    Ook de teksten erbij zijn gaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een vrolijk feestvarkentje !!!
    Deze plaatjes blijven leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappig en vrolijk verjaardagskaartje is dit Anja!!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke, grappige kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij AnMa Creatief.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie en vrolijke kaart,Anja.Wat een grappig varken.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaartje vrolijk met het varken.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja