woensdag 6 april 2016

50 ....

Vandaag is mijn zwager jarig
Hij is 50 is geworden
Zijn surprise feestje hebben we afgelopen zondag gehad
We hebben naar het zaaltje toe gelokt
Onder de smoes dat we een kookworkshop gingen doen
Het was super gezellig en geslaagd
Met alle vrienden en familie
Deze kaart heb ik voor hem gemaakt

Hier nog wat kleine details
De digi van MJM heb ik ingekleurd met Derwent potloden


Ik heb een tijdje niks van me laten horen
En ook geen kaartje geplaatst
Erg druk gehad, met allerlei leuke dingen 
Maar beloof eind van de week weer even langs te komen op je blog

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

Ps, strak gaan we nog even een deze grote abraham in de tuin plaatsen ☺

Abraham

13 opmerkingen:

  1. Ach wat leuk, een hele mooie kaart met een super gave stempel.
    Knap gemaakt Anja.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met de jarige en wat is dat een superleuke kaart !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en mooie kaart,Anja.Hij werkt op kantoor?:).Leuke digi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij kwamen terug van de lunch en daar stond de Abraham, Pal voor de deur.. we konden ons huis niet meer in, dat deed ons denken aan ons trouwen, toen hadden ze onze voordeur met ballonnen en touw gebarricadeerd..
    We pakken ze allemaal terug...Chiel vond zijn kaart erg leuk!!
    KusKus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat klinkt dat leuk en gezellig zo'n suprise party! Ook jouw kaart voor hem is heel leuk en Abraham is zo grappig!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaart Anja en een heel leuk feest en Abraham, dikke pret!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. toffe kaart, leuk boekentasje onderaan...
    En abraham en sarah: waar halen jullie het toch...
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje heb je voor je zwager zijn verjaardag gemaakt Anja...alles past zo mooi bij elkaar...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Anja.
    leuke details.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart heb gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze ff gemist...supergave kaart hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze ff gemist...supergave kaart hoor!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja