vrijdag 22 april 2016

65

Een tweede kaartje voor vandaag
Deze kaart heb ik gemaakt in opdracht van mijn vriendin
Haar buurvrouw werdt 65 en of ik een leuke kaart wilde maken

Ik heb mijn camaramal van Dutch doobadoo opgezocht
Ik blijf het een fijne en leuke mal om mee te werken

Deze keer heb ik geen ronde opening gemaakt
Ik heb een wit rondje geplakt met daarop de houtecijfer 65

nog wat kleine details

en het kaartje wat je eruit kan halen 

Met deze kaart wil ik mee doen met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja



13 opmerkingen:

  1. Mooie verjaardagskaart Anja! Leuk model en mooie kleurencombinatie :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi DDB mal Anja.
    Je hebt hem leuk verwerkt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was te laat, voor jouw te laat kaart, haha Heb je alweer een tweede post!
    Ze zijn beide zeer goed geslaagd Anja! leuke opdracht en de stempel teksten op je uitschuif kaartje top! Fijn weekend....Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en of deze kaart tof is! Opdracht prima volbracht!
    groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! Veel mooie details. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Anja.
    Je kan echt alle kanten op met deze mal en dat gaat jou erg goed af.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart, mooi dat kaartje met die teksten.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je voor de jarige gemaakt Anja...super mooi dit cameramodelletje....wat een geweldig leuke accentjes erop....Ook je vorige kaartje is PRACHTIG....leuk die houten lettertjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt,
    heel mooi model heb je gebruikt

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja