dinsdag 19 juli 2016

Love

Deze kaart heb ik voor mijn vriendin gemaakt
Gewoon om even sterkte toe te wensen
Omdat ze op dat moment haar 2e chemokuur heeft gehad


Ze is enorme fan van hartje
en natuurlijke wens je haar veel liefde en sterkte toe 

Ondertussen heeft mijn vriendin ook al haar derde chemokuur gehad
En het valt alemaal niet mee voor haar.....

Maar een kaartje sturen doet altijd goed

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart 
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je voor je vriendin gemaakt!
    Dat zal haar zeker goed doen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg mooie kaart, Anja. Een kaartje wordt altijd gewaardeerd, zeker als er zoveel zorg en tijd aan besteed is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Anja, het zal je vriendin zeker goed doen. Heftig voor haar, ik weet het van mn zus. Sterkte gewenst met haar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart,Anja.Dit zal je vriendin heel erg waarderen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart! Dat kan je vriendin ook wel gebruiken... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anja,zal ze wel heel erg waarderen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja zeker verdient dat een kaartje. Dat doet altijd goed. en soms verslapt de aandacht wat als de ziekte lang duurt. Des te belangrijker om af en toe een kaartje te sturen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat lief van je Anja ! Met zo een mooie kaart zal ze vast wel blij zijn ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met deze prachtige kaart ga je haar heel blij maken. Een opkikker kan je dan wel gebruiken bij zo'n ingrijpende behandeling.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja