vrijdag 15 juli 2016

Zon, Zee, Srand, Vakantie

Een zomers kaartje
Met badpakken van vroeger
Van welk jaar????
jaren zestig / vijftig!!!
Ik heb deze keer een shadowboxcard gemaakt
Was weer een tijdje geleden dat ik die gemaakt heb
Blijft toch leuk om te maken

Nog wat kleine details

Het plaatje heb ik van Pinterst af en is van Art, impression stamps
Deze heb ik uitgeprint op linnenkarton
Met deze kaart wil ik graag mee doen met de volgende challenge:

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op het chocoladepotje
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


16 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart...geinig plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe Creatie.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gemaakt Anja, het plaatje is super leuk en de strandstoel staat er geweldig bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw die is superleuk Anja.
    Een leuk plaatje, ééntje waar ik van hou en aangekleed met hele leuke bijpassende details.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart met een mooie stempel. Heel mooi gedetailleerd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Anja,hele leuke stempel heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lwat een leuke dames op je kaart Anja en hoe oud deze badpakken dracht is zou ik niet weten, maar nostalgisch is het wel en de jaren veertig??? Zal vast wel op internet te vinden zijn. Het is een prachtig zomers tafereel!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart Anja...leuk gedaan en een mooie kleurencombi.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat een superleuke kaart! Die dames zijn gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke en vooral vrolijke kaart Anja. Leuk dat je mee doet aan onze challange van CraftAddiction. Helemaal Top!! Hobby groeten, Alice DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig leuk tafereeltje is dit geworden en ja uit welke periode het is......je moet maar zo denken de tijd gaat hard en wie weet staan wij straks met zijn allen ook weer zo, want je weet het nooit met die mode hier. Dank je wel ook voor je deelname bij onze challenge.

    Groetjes Jolanda (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart en wat een grappig plaatje. Gezellige zomersfeer heb je gecreëerd . Groetjes van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Anja
    Wat een geweldig en mooi zomerkaartje, het plaatje is zo leuk met die dames in hun badpakken.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk! Bedankt voor je inzending bij Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk sfeertje op je kaart, de afbeelding is geweldig gekozen! Gezellig dat je meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja