zondag 18 september 2016

25 jaar getrouwd

Vandaag ben ik gastdesigner zijn bij Knutselsenkadootjes
Met de thema  vlinders
Dit is mijn voorbeeldkaart

Tevens heb ik deze voor mijn zus en zwager gemaakt
die zijn vandaag 25 jaar getrouwd
En straks hebben we een heerlijk feestje

Nog wat kleine details
Doe gezellig mee met deze challenge

met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;
cardsandscrap challenge-september-embossen.
Bedankt voor alle lieve en leuke berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja



12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor je zus en zwager gemaakt!
    Leuk dat je gastdesigner mocht zijn .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie romantische kaart, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie strakke romantische kaart is het geworden. groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie gemaakt Anja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    wat een mooie vlinderkaart heb je gemaakt,prachtige bloemen en leuk is de hartstans,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Anja, mooie kleuren, mooi opgebouwd, ik vind je kaart schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    wat leuk dat je gastdesigner wilde zijn bij ons!
    Je voorbeeldkaart is heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart,Anja.Leuke hartjes en bloemen en een hele mooie embossing achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja