maandag 12 september 2016

Je bent een toppertje .....

Toen wij op vakantie waren
Heeft mijn schoonzus de vissen gevoerd, planten water geven en de post gedaan
Als kadootje heb ik dit theepotje gemaakt met een paar theezakjes erin
Daar achter staat een doos met bonbons 

Nog wat details van dichtbij
De tekst heb ik van Pinterest afgehaald


Met dit theepotje doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Lieve groetjes, Anja



18 opmerkingen:

  1. Wat een lekker....uhm....mooi kadootje! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk weggevertje heb je zo gemaakt, Anja. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tof kadootje, mooi gemaakt Anja!
    fijne dag
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een leuk bedankje Anja.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk bedankje heb je gemaakt...leuk is de theepot.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk én lekker bedankje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gemaakt Anja...heel leuk zo bij elkaar!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en mooi bedankje heb je gemaakt Anja.
    Prachtig !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi cadeautje heb je gemaakt, de theepot ziet er heel leuk uit!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk bedankje Anja !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk gedaan en ja waar zou je zijn zonder die hulp toch?

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk gedaan! Dat zal je schoonzus vast en zeker wel waarderen denk ik. Altijd fijn als je vol vertrouwen je huis achter kunt laten tijdens je vakantie.
    Dat is wel wat waard.
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk cadeautje voor je schoonzus ... Hier zal ze vast heel erg blij mee geweest zijn !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Groetjes, Odette .

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk idee om je schoonzus zo te bedanken voor het zorgen voor je huis Anja.
    Je hebt er een prachtig cadeau van gemaakt, mooi met de theepot.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk cadeautje heb je gemaakt voor je schoonzus.
    Nu wil ze vast wel vaker voor het huis zorgen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi cadeau, Anja.Prachtig gemaakt.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Anja
    Wat een mooi cadeautje voor je schoonzus met deze leuke theepot.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja