dinsdag 20 september 2016

Theepot met theeglas

Ik heb nog een keer dit theepotje gemaakt
Deze keer voor mijn vriendin
Zij heeft de laatste chemo gehad en gaat nu een nieuwe fase in
En om haar een oppepper te geven heb ik dit theepotje gemaakt
Met thee erin. Mijn vriendin is een echte theeleut

nog wat details van dichtbij 

Op de linkse foto zie je de 2 kleine doosjes met thee er in  zitten
Bij de action kwam ik dit theeglas tegen met thee erin
De banner met oppepper heb ik in een bloemenzaak gekocht
Dit geheel heb ik aan mijn vriendin gegeven

Met het theepotje wil ik graag mee doen met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Voor mijn zus en mijn zwager
We hebben heerlijk gevaren op het IJ en door de Amsterdamse grachten
En heerlijk gegeten, gepraat en genoten van de omgeving
De boot en daaronder het gelukkige echtpaar
Was een geslaagd feest ☺ 


Groetjes, Anja





17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie geheel Anja. Heel leuk zo met het theeglas.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Anja,wel heel blij mee zijn.gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig en lief oppeppertje heb je gemaakt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je theepotje Anja...zeker een leuke oppepper voor je vriendin...
    Gezellig zo samen op die boot ...lekker bijkletsen...ziet er heel gezellig uit...

    groetjes en een fijne dinsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een superleuk theepotje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke oppepper heb je voor je vriendin...mooi gemaakt het theepotje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Anja,
    prachtige theepot en ook het glas is heel eg leuk, een echte oppepper..
    Leuke foto's van het feest en een stralend paar,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve en supermooie oppepper voor je vriendin!
    Leuk feest moet het geweest zijn aan de foto's te zien!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart. Heel lief om voor haar zo'n leuke creatie te maken. Heel fijn in zo'n situatie om zoiets moois te krijgen. Groetenn Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi theepotje heb je gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het blijft een leuk model theepot, je hebt er weer een schitterend geheel van gemaakt, er is veel op te zien.
    Super leuk om te zien en lezen dat het feest geslaagd was.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie theepot heb je gemaakt.
    Zo'n lief gebaar ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind je theepot echt prachtig Anja!! Heel origineel om daar een cadeauverpakking van te maken.
    Dankjewel voor je deelname CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Anja
    Wat een supermooie theepot met lekkere thee, hier zal je vriendin wel van genieten in deze moeilijke tijd voor haar.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja