donderdag 6 oktober 2016

2017

Ik heb het teckeltje dit keer met rust gelaten 
En een hele andere kerstkaart gemaakt
Het is een beetje van mezelf en van Piet minnaard
Het is namelijk een kaartenpakket
Ik vind een kaarten pakket altijd makelijk mee te nemen voor in de caravan
Dan hoef je alleen je gereedschap en lijm mee te nemen
En kan je toch even freubelen

Nou heb ik niet zoveel gefreubeld in de caravan
En dit pakket had ik nog liggen
En die moet gemaakt worden
Omdat er kalender bij zit  van 2017
Ik heb wat kleine dingen van mezelf bijgevoegd

Hier nog wat kleine details

Met deze kaart doe ik mee bij;

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen
Groetjes, Anja

16 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuk idee met een kalender op!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die kalender erop, mooie kaart
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten en handig dat kalendertje erbij! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Anja,
    kaartenpakketten zijn inderdaad super handig. Vooral op vakantie. EN je kaart is erg leuk. Dat kalendertje is zo gaaf.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Anja....hele leuke details erop...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zijn korte pootjes zullen ook wel moe zijn Anja dus dit leuke kaartje met alle details voor 2017 is vast een welkome adempauze hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met hele leuke details. Soms is een pakket even handig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt Anja.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart, Anja.Leuk gedaan met het kalendertje erbij.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    wat een prachtig kaartje met leuke details erop
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk met die kalender Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er gezellig uit , je zou zo een kopje chocomelk willen drinken.
    Groetjes Lil DT lid 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Anja. En het is altijd makkelijk als je iets hebt liggen wat je snel kan pakken en maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart Anja, de kleuren zijn mooi, erg leuk met het kalendertje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja