donderdag 27 oktober 2016

Kerstkaart

Het is weer donderdag
En dit is mijn kerstkaart
Het is een eenvoudige kaart 
Omdat ik het design papier zo mooi vind
vond ik het zonde om er veel op te plakken
Ik heb  een frame om het design papier geplakt
De eekhoorn, kerstballen en de tekst prettige feestdagen bij geplakt
Nog wat plakparels en ik vond dat wel genoeg
Door de frame heeft de kaart, toch wat diepte gekregen

Hier nog wat kleine details van dicht bij te zien

Met deze kaart doe ik mee bij;

Bedankt voor alle lieve en leuke berichtjes op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. Heel mooi, wat een toffe mal met de kerstballen!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique uitwerking!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart! Je hebt groot gelijk dat je niet zoveel over het mooie papier hebt geplakt, prachtig. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schitterende kaart. Soms het dp zo mooi dat je bang bent dat je het "verprutst". Erg mooi gedaan met het frame!
    groetjes van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart ! Een leuk idee om een frame rond dat mooie papier te doen, bedankt voor de tip !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooie achtergrond en leuk afgewerkt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart geworden, Anja.Mooie achtergrond en een erg mooie stans met de kerstballen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo alles bij elkaar !
    Die eekhoorn is wel erg leuk !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi geworden Anja, veel meer heeft de kaart ook niet nodig met dat mooie papier.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje, .zeker zonde can het papier om er teveel over heen te plakken. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Anja!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerst kaartje Anja, erg leuk alles bij elkaar gecombineerd.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuk idee Anja om het design-papier zo de hoofdrol te laten spelen. Het komt door je frame nog mooier uit. Een mooie rustige maar toch feestelijke kerstkaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerstkaart Anja,
    het frame is prachtig, net als de tekst , jammer om het mooie papier helemaal vol te plakken,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een prachtige oplossing om je papier niet helemaal te bedekken. Dat ken ik, dat je het zonde vindt om het niet te laten zien.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi kaartje, prachtig papier inderdaad! Gezellig dat je meedoet met onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Anja !!
    Idd heel mooi design papier mooi geheel .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja