zaterdag 1 oktober 2016

Zwanger, Zwanger en Beterschapkaart

Mijn zwager vroeg of ik een kaart wilde maken voor een collega van hem
Ze is zwanger en gaat met zwangerschap verlof
En in mijn vorige blog bericht kon je zien dat ik dit modelkaart gemaakt had
Maar ik vind het zo een leuk model 
Dat ik er nog een gemaakt heb

Hier boven en onder wat kleine details 



Ik heb ook wat nieuws geprobeerd
Ik heb de digi geprint op linnenkarton en ingekleurd met 
Derwent potloden.
Ik zelf vind het wel een leuk effect hebben
Ben benieuwd wat jij ervan vind

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Ik heb nog 2 kaarten gemaakt waarbij ik de digi op linnenkarton geprint heb 
en in gekleurd heb met Derwent potloden

Deze kaart heb in opdracht van mijn vriendin gemaakt
Een dochter van een kennis van haar is zwanger 
en wilde een kaartje sturen

En dan nog een kaart
Deze heb ik voor mijn neef gemaakt

Om hem de beste wensen wensen en heel veel sterkte
Met deze kaart doe ik mee bij;

Nog wat details van dichtbij


Het is een lange blog bericht geworden
 Bedankt voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Tot de volgende keer
Groetjes, Anja






17 opmerkingen:

  1. Wat een serie mooie kaarten heb je gemaakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie serie Anja! Leuk model en de stempels zijn mooi ingekleurd.
    Fijn weekend
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes Anja.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Anja.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten,Anja.Het model van de eerste kaart is inderdaad heel mooi.Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anja,
    jij bent ijverig geweest, mooie kaarten heb je gemaakt, leuk is die uitklapkaart, dat patroon is volgens mij van Nicole Verkooijen..
    Ook je best wishes kaart is heel erg leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dat zijn weer schitterende kaartjes Anja....weer zoooomooi al die details erop ...en ze zijn ook weer tot in de puntjes afgewerkt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatjes Anja, mooie papiertjes en prachtige details heb je voor deze 3 kaarten gebruikt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaarten, de tekst op de eerste kaart is helemaal top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaarten. En ja, dat linnenkarton geeft een hele aparte structuur als je gaat kleuren met potloden. Leuk!!!
    Ook leuk dat je mee doet bij de challenge van Kleuren met Potloden.
    Grtz Janette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooi Anja!!
    Fijn dat het model in de smaak valt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaarten Anja. Hele leuke details!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij KmP en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaarten heb je gemaakt.
    Overal zit weer zo'n persoonlijke twist aan ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke serie heb je gemaakt. Ja wat is dat model leuk hè, heb het ook al twee keer gemaakt. Leuk dat je meedoet met onze challenge KmP! Nu hopen dat de random op jouw nummer valt, succes.
    Lieve groet,
    Petra Roos DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk effect geeft het kleuren op het linnenkarton! bedankt voor je deelname aan onze challenge, Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja