donderdag 15 december 2016

Prettige feestdagen (hertjes)

Zo hier ben ik weer eens met een kaart
Natuurlijk een kerstkaart, Daar was ik het ook druk mee de laatste weken
Er was 1 collega die wilde een paar kerstkaarten kopen
Dus ik had er een paar mee genomen
Toen andere collega's de kaarten zagen, wilde ze ook kaarten kopen
en kwam er nog een paar opdrachten bij
Vandaar dat ik niet zo vaak bij jullie langs bent gekomen
en als ik langs geweest bent heb ik een kort berichtje achter gelaten
Had zelfs even geen tijd om een blog bericht te schrijven
Vandaag toch maar even snel dit bericht schrijven en plaatsen
Het is tenslotte donderdag


Nog wat details van dichtbij






Met deze kaart doe ik mee bij


Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige bericht
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

24 opmerkingen:

  1. heel mooie winterse kaart Anja, leuk die blauwe besneeuwde bomen!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kerstkaart Anja, ik mistte je al.
    Het is een drukke tijd zo aan het eind van het jaar, we wachten gewoon je kaartjes af hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Anja, mooi met die kleuren mallen en hertjes. Top gedaan hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende Kaart Anja...mooie details heb je er op gemaakt...toppie!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi weer dit kerstkaartje Anja....zo een leuke accentjes er allemaal op...en fijn dat je een opdrachtjes krijgt...heel leuk voor je...
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend winters tafereeltje op je kerstkaart, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je weer gemaakt en de rendieren, herten vallen meteen op. Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel. De bomen lijken wel groen op de foto en de blaadjes onder de bloem?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je heb gelijk . Onder de bloemen is idd groen te zien. Maar de bomen zijn echt blauw. Ik heb mijn kaart uit de k&k challenge verwijderd.
      Groetjes, Anja

      Verwijderen
  9. HOi Anja . Prachtige kaart met alle leuke details. Wij snappen het datje dan heel druk bent! wel leuk als anderen je kaarten leuk vinden om ook te versturen. Succes met de kerstkaarten .... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk toch als je wat opdrachten krijgt. Ook deze is weer erg leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Echt zo'n mooie winterse sfeer heb je gecreƫerd, super.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooie kaart! Leuk hoor dat je kaarten zo gewaardeerd worden. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi deze kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig winterskaartje Anja.
    Wat leuk dat je collega's je kaartjes zo leuk vonden...toch altijd leuk om wat extra kaartjes te mogen maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Super mooie kerst kaart ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "December" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, mooie kleurtjes! En gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge van 52 Weeks to Christmas! grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart, heel mooi gedaan
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, mooi die brad/knoop.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kunnen we elkaar de hand schudden Anja, ben ook nog druk in de weer
    met de kerstkaartjes! Ik vind je kaart prachtig met de hertjes en succes met al je druktes!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje. Gezellig dat je meedoet met de decemberchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart. Supertoffe kleuren en geweldige layout.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk dat je meedoet met onze 'RENDIER / HERT / REE' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja