donderdag 29 december 2016

Prettige feestdagen

Het is weer donderdag de kerstkaart dag
Nou staan er volgens mij de afgelopen maand alleen maar kerstkaarten 😉
Deze keer heb ik de sketch gebruikt van;
Ik vind het zelf een vrij drukke sketch geworden
Met al die verschillende dp
Dat ik de kaart zelf wat rustiger heb gehouden

Wat kleine details hieronder

Ook doe ik met deze kaart mee bij;

Bedank voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met plezier gelezen

Groetjes, Anja





22 opmerkingen:

  1. Heel mooi papier en de kaart heeft inderdaad verder niets nodig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart de kaart heeft inderdaad niet meer nodig...vind het wel een hele leuke sketch.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief stempeltje !
    Prettige jaarwisseling,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuken kaart Anja. Mooie afbeelding. De beste wensen voor 2017. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk !
    Mooie papier combi !
    Wens je een heel goed 2017 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Anja...leuk al die mooie designpapiertjes en het schattige beertje past daar perfect bij...

    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOhhh leuke kaart.
    Mooie kleuren en super schattig stempeltje.
    Leuk gedaan!
    Hele fijne jaarwisseling!
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk en lief kaartje ! mooi gemaakt, leuke papiertjes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....wat een prachtige kaart Anja!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi kaartje,
    Prettige jaarwisseling gewenst, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje Anja!
    Fijne jaarwisseling,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart Anja,
    lief afdrukje en de papiertjes matchen prima met elkaar!
    fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2017,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel leuk gedaan
    fijne jaarwisseling
    groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaart heb je gemaakt.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. het is inderdaad een kaart met veel laagjes, maar met dit mooie DP en leuke plaatje: schitterend!
    Fijn dat je meedoet met onze challenge!
    groetjes
    en
    ik wens je een gezellig eindejaar en het allerbeste voor 2017!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart Anja ! Fijn jaareinde en een gelukkig en gezond 2017 ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kleurige kaart Anja! Nog de allerbeste wensen voor een gezond, gelukkig en creatief 2017!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi
    mooi kaartje en leuke kleurtjes
    bedankt om mee te doen bij creative sketchy girls
    grtjs Lisbeth
    DT CSG
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaart is kei leuk. Toffe kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.

    grtjs
    Claudia
    DT Creative Sketchy Girls
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja