zaterdag 24 december 2016

Speciaal voor jou

Deze kaart heb 2 jaar geleden gemaakt op de clubdag van Mijn kaarten club
Toevallig is Leny de eigenaar van mijn kaarten club jarig
Nou weten jullie, dat ik niet zoveel borduur
Maar Leny daar in tegen heel veel
Dus vond ik het toepasselijk om deze kaart naar haar toe te sturen
Ook al zat ie al 2 jaar  in mijn kaarten voorraad

Wat kleine details van dichtbij


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen



15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit, Anja. Mooi zo'n borduurseltje erbij.
    Bedankt voor je mooie kerstkaart en jullie natuurlijk ook fijne feestdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, mooi borduur patroon.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Anja!
    Ook je Kerst wens is schitterend.
    Voor jou ook Fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Anja.
    Fijne feestdagen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart en fijne feestdagen gewenst
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo zie je maar komt altijd een keer van pas! Mooi kaartje Anja en jij ook hele fijne feestdagen en tot volgend jaar!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart Anja,
    prachtig geborduurd, lief plaatje en mooi hoe je de stempel hebt verwerkt,
    fijne kerstdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja ,
    Super mooie geborduurde kaart Anja !
    Daar zal ze heel blij mee zijn Leny .
    Voor jou ook fijne feestdagen en een creatief 2017 !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig lief kaartje.
    Ook jij dankjewel voor je prachtige kerstkaart. Ben er blij mee!
    Fijne feestdagen gewenst.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuke kaart Anja erg mooi patroon. Alles past perfect bij elkaar . Mooie kleuren combi. Fijne dagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige geborduurd. Mooie kaart.
    Fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooi is je borduurkaartje Anja !!
    ook je vorig kaartje is prachtig !
    ook voor jou hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2017 liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje al twee jaar,
    maar het is een mooierd ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja