donderdag 5 januari 2017

Kerst kleinigheidje voor mijn collega's

Als eerste wil ik iedereen de beste wensen 
wensen voor 2017 met heel veel geluk ,liefde en goede gezondheid
Ook wil ik degene bedanken voor de mooie kerstkaarten die ik heb ontvangen
😊
Deze kleine kaartjes met theezakjes heb ik voor mijn collega's gemaakt
En een paar dagen voor de kerst gegeven
Ze vonden het allemaal heel leuk

De linkse kaartje was mijn eerste idee (die heb ik naar vrienden gestuurd)
Maar omdat ik het deze kaartjes snel af wilde hebben
Heb ik ze zonder huisje gemaakt en alleen gestempeld 


En omdat we tussen kerst en oud en nieuw vrij waren
Vond ik deze thee met deze leuke tekst, wel heel toepasselijk

Dit idee heb ik niet van mezelf maar op  Yvonne haar blog gezien 



Met deze theekaartjes doe ik mee bij:

Bedankt voor voor alle lieve en leuke reacties
Op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

28 opmerkingen:

  1. Hoe life dat je zo een kleine attentive voor je collega's voorziet ! Het zijn er toch al heel wat. Beide versies zijn mooi geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaartjes heb je voor je collega's gemaakt.
    Kunnen ze er na de thee weer lekker tegenaan.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat origineel Anja. Mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee om dat voor je collega's te maken.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg om dit aan je collega's te geven, ziet er heel mooi uit, en wat een lief gebaar. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook van mij de beste wensen voor een mooi, gezond en creatief 2017.
    Wat zijn dit superleuke cadeautjes en heel mooi gemaakt.
    Die moet ik onthouden, dus daarom even naar Pinterest pinnen, dat is altijd handig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Anja....wat een leuk idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee, Anja.
    Jij ook een gelukkig, gezond en creatief 2017 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie serie theekaartjes heb je gemaakt, echt leuk om te geven,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. en de link...
      https://nl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=AS_20170105151926&SearchText=dies+voor+Scrapbooking
      groetjes,
      Ans

      Verwijderen
  10. Wat een superleuk/lief idee Anja..daar zullen ze allemaal wel heel blij mee geweest zijn!
    Groetjes Suzan 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk idee, mooi gedaan
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk deze kleine cadeaukaartjes Anja...een leuke attentie om met de kerst cadeau te doen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk idee en mooi gedaan. Dat zal best smaken zo.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel tof die kaartjes met die theezakjes in! Mooi gemaakt en een heel lief kadootje voor je collega's!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieve attenties heb je gemaakt Anja en die thee is wel heel toepasselijk. Leuk, leuk, leuk.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee, Anja. Om te onthouden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat lief om zo je collega's te verwennen met Kerst, Anja!
    Wat leuk dat je meedoet met de AnMa Creatief challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuk kadootje heb je gemaakt Anja...top!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke kadootjes heb je ervan gemaakt.
    Is een heel werkje geweest maar je hebt er wel eer van.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn erg leuk Anja. Een heel. Ooi idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee van de theezakjes Anja ... Hier zullen je collega's vast heel blij mee geweest zijn ...
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg leuk gemaakt, zullen je collega's vast blij mee zijn geweest.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuk cadeautje voor je collega,s Anja, mooi gemaakt.
    Ik wens je een gezond en creatief 2017
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja