zaterdag 14 januari 2017

Wintergroetjs Hart

Dit theezakje kaart heb ik voor mijn vriendin gemaakt
Het zit haar nog niet mee 
Na de bestralingen en chemo, gaat ze nu een nieuw traject in

Mijn vriendin houd enorm van hartjes en thee
Ik heb er een theezakje in gedaan met de tekst "opfleuren"
Ze vond het hartstikke leuk
Deze theezakje kaartjes had ik al een keer eerder gemaakt zie hier

Nog wat kleine details van dichtbij;

Ik hoop dat deze kaart voldoet om mee te doen aan de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart 
Ik heb ze met veel plezier gelezen

 De vaste internet verbinding doet het weer
Henk heeft de provider gebeld 
Maar wifi doet het helaas nog niet
Momenteel zit ik achter de desktop van Henk
Normaal zit ik achter mijn laptop maar die werk op wifi
Nog even wachten hopelijk werkt het weer snel

Groetjes, Anja


14 opmerkingen:

  1. Prachtig is de kaart voor je vriendin Anja, zo,n opkikker kan ze in deze zware tijd wel gebruiken, ik weet er alles van.
    Héél mooi gemaakt en een kopje thee is heerlijk.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gedaan Anja. Heel teer zo, gaaf voor een beterschapswens. Wit blijft chique. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Anja, leuke achtergrond in zachte tinten..ook leuk de gestempelde rand,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Heel mooi gemaakt, een echte
    opfleurkaart voor je vriendin ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart en lekker winters is het in deze kleuren.
    Dank je voor het meedoen aan onze challenge van K&K!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi Anja!!
    Fijn dat je je Vriendin steunt in deze moeilijke tijd, Sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie lieve kaart voor je vriendin heb je gemaakt Anja!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie kaart. Erg mooie afbeelding.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ziet er prachtig uit en wat een mooi plaatje heb je gebruikt.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi!!!
    Bedankt voor je deelname bij Knutsels&Kadootjes

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja