vrijdag 3 februari 2017

Een (klein) zoon

Deze twee kaarten heb ik in opdracht voor mijn vriendin gemaakt
Ze wilde graag 2 kaarten 
1 met geboorte zoon en 1 met geboorte kleinzoon
Ze zijn bijna het zelfde maar toch niet helemaal
Ik zou zeggen, zoek de verschillen ☺

Wat details eerste kaart




Tweede kaart

Deatails tweede kaart




Met deze bovenste kaart wil ik mee doen met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve berichten op mijn vorige kaart. 
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en persoonlijke kaarten heb je zo gemakt, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zoon en kleinzoon, leuke kaartjes!
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Anja. persoonlijk met die foto er op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je gemaakt Anja.
    ik heb de verschillen gevonden hoor ;)
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Anja,
    2 hele mooie kaarten, leuk om de foto op de kaart te verwerken, MOOI gemaakt!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig zijn deze 2 geboortekaartjes Anja...een hele leuke opdracht die je schitterend heb gemaakt...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je babykaarten schattig Anja,leuk met de naam op het trapje, zo noem ik het maar, er is genoeg op te zien.
    Jou missie is weer geslaagd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk gedaan Anja..ook leuke details!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke modellen Anja! Hele lieve geboorte creatie. Groetjes Antoinette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige baby kaart met veel details.
    leuk gedaan!
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei helemaal leuk! Mooie details en ze passen echt bij elkaar! Prachtige foto van het baby'tje.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend babykaartje en een heel mooi model ook ,heel knap gedaan Anja
    fijne zondag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten heb je gemaakt Anja! Heel leuk model en leuk dat je de foto van de baby hebt gebruikt!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke set zo! Mooi gedaan.
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze FEESTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja