zaterdag 25 februari 2017

Mobiel .....

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn neef
Hij is een paar weken geleden jarig geweest
Omdat het een jonge jongen is
Vind ik het tocht wel lastig om een leuke kaart te maken
Ik heb daarom met de mal van MD deze mobiel gemaakt
Want daar is de jeugd toch voornamelijk mee bezig
en verzenden we berichtjes naar elkaar

Nog wat klein details en de binnenkant

Met deze kaart doe ik mee bij;

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je zo gemaakt, Anja. Dat gaat ie vast gaaf vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk de telefoon! En van harte nog met je neef!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart heb je gemaakt voor een jongen.
    Dat is ook echt moeilijk !! maar het is je goed gelukt.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om zo'n kaartje te maken! Prachtig!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stoer leuk kaartje. Mooie papier heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anja voor een jongen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Anja.Superleuk model voor een jongen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou niet alleen de jeugd denk ik.. maar het is wel een heel leuk idee, lekker stoer voor een jongen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Anja!! Wat een gaaf kaartje voor een jongere! En dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi,

    nog een vraagje, hoe je die keuzemenu erop gekregen, van leuk, heel leuk?

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De keuze menu zijn stempeltjes die bij het malletje horen

      Verwijderen
  11. Een heel leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet met de februarichallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk gedaan! Heel orgineel.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes Monique DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja