maandag 20 februari 2017

Sleutelhanger "sleutel gekregen"


Deze sleutelhanger heb ik voor een collega van mij gemaakt
Haar zoon en vriendin krijgen binnenkort de sleutel van hun eerste huis


Nog wat kleine details 
de foto van de klompenmaker,
 is een geintje van mijn collega, naar haar zoon en schoondochter toe


De sleutehanger van de andere kant
Met de foto van schoondochter en zoon
Hieronder nog een foto waarbij ik de sleutelhanger
Plat neer heb gelegd, zodat je alles een beetje beter kan zien

Met deze sleutelhanger doe ik mee bij;

Bedankt voor alle lieve en leuke berichten op mijn vorige kaart 
ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sleutelhanger! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sleutelhanger Anja.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een leuke sleutelhanger.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk idee ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze sleutelhanger Anja....zo leuk met al die frutsels eraan en ook die foto erop maakt het heel persoonlijk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie sleutelhanger,Anja.Superleuk met die persoonlijke foto.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk idee Anja, om een sleutelhanger te maken, heel erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg! Enig idee en heel origineel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt onwijs leuk gedaan Anja. Echt een super origineel idee.
    Dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauww wat een super gaaf idee Anja dat heb je schitterend gemaakt hele fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja