dinsdag 28 februari 2017

Verhuisd

Dez kaart heb ik  in opdracht van mijn vriendin gemaakt

Ik heb de boven kant van snow globe 115633/0508 genomen
De bruine tak is de boommal van MD LR 0203
Ik heb de blaadjes van de boom nog een keer in het groen uitgestanst
De bloemetjes zijn van een pons
Het vogelhuis en vogel  is ook van MD LR0205
De tak van de klimplant is ook van MD LR 0414
De bloemen daarop zijn van een pons

De houte plank is ook van MD CR 1348
Met letters van de mal MD COL1397

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja




18 opmerkingen:

  1. Hallo Anja,leuk gemaakt ik vind de boom zo mooi geworden met de bloemetjes er op.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gemaakt Anja. De boom met bloemetjes is zo leuk.
    Groetjes nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk een deurhanger voor aan de nieuwe deur ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je leuk gemaakt Anja!
    Mooi de boom met de bloemetjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooie details ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee voor een verhuiskaart. Top.
    groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke verhuiskaart Anja.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gedaan Anja...lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anja,
    je hebt echt alles prachtig gecombineerd en het is heel mooi geworden met de leuke bloemetjes,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Anja, prachtig, origineel model!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi dit verhuiskaartje Anja...zo leuk in dit ronde modelletje...en super leuke accentjes er allmaal op...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh wat origineel Anja! Heel leuk met die houten plank eronder! Het ziet er zo gezellig uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja