dinsdag 7 maart 2017

Druiven

Laatst zag ik op Youtube een filmpje voorbij komen om deze kaart te maken
Jammer dat er met inch de maten werden aan gegeven
Maar met een beetje passen en met en de inch vergelijken met cm
Ben ik er toch uitgekomen
Zoals je de kaart hieronder ziet, is ie dicht 
Zo kan je de kaart in de enveloppe doen en versturen

Hier zie je de kaart aan de zijkant
en kan je de kaart via de band naar achter schuiven

Een stukje verder

En het laatste stukje

En dan de voor aanzicht
Het plaatje van dichtbij

En de foto van de bovenaf genomen

Met deze kaart doe ik mee bij

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

Hier nog even de link van het filmpje




16 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Anja...wat een gaaf modelletje, en zoveel mooie details er allemaal op...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig weer dat je meedoet met onze 'Etenswaren' Challenge !
      Bedankt voor je deelname en veel succes.

      {Challengeblog De Egel}
      {Hobbywinkel De Egel}

      Verwijderen
  3. Wat een mooie kaart Anja. Het is heel erg goed gelukt. Een mooi plaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt Anja.
    Zeker een heel leuk model.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Anja,mooi model kaart heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Anja!
    Wat een leuk model kaart.
    Fijn dat je meedoet bij De Egel.
    Groetjes Marja.
    Dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart en leuk model ook
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent er goed ingeslaagd een kaart vanm inches naar centimeters te zetten. Ik vind dat heel moeilijk. Wat een gereken. Ik heb vorige week de moed maar opgegeven. Dan maar iets anders dacht ik. Maar toch .... Wie weet. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Anja,
    je hebt eenkeileuke kaart gemaakt, wel een gedoe dat omrekenen..leuk plaatje, het is heel mooi geworden..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk kaartje Anja! Mooi model en veel details erop!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk zeg. Mooi model en originele etenswaren heb je erop. Druiven, heerlijk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart,Anja.Mooi apart model.De druiventros past zo leuk bij het plaatje.Superleuk gedaan.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja