donderdag 2 maart 2017

Tuin

Ik heb de leuke teckel van MD col 1411 opgezocht
Het blijft toch een schatje
En heb hem heerlijk in de tuin verwerkt
Samen met mijn nieuwe mallen van  cr1395,cr1393, cr1396
Die ik laatst op de beurs in Hardenberg heb gekocht
Maar ook een oude mal op de achtergrond lr 0205 
Het model kaart heb ik gevonden op pinterest
Erg leuk om mee te werken

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;

Bedankt voor alle lieve berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


18 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje en een erg mooie kaart met deze lieve teckel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om de teckel in je mooie tuintte laten spelen!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! En wat een leuk model. groetjes joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Anja !
    Leuk dat je het Model er bij hebt gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf kaartje! Leuk dat teckeltje mee mag helpen in de tuin! Het model ken ik, heel leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk model Anja en wat heb je er een leuke tuin van gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan Anja. Leuk verwerkt. en die teckel is gewoon gaaf. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker een heel bijzondere model kaart!
    Je hebt hem heel leuk aangekleed.
    Die teckel is schattig.
    Fijne avond en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je tuintje ziet er super leuk uit.
    Zoveel mooie dingen in te zien en het hondje blijft natuurlijk ook een leukerd.
    Mooi modelletje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk model Anja,
    grappig dat de teckel mee mag helpen in de tuin, als dat maar goed gaat..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook al zo'n grappig model tuinkaartje. Kijk maar uit dat de hond de tuin niet omploegt...
    Leuk dat je mee doet met onze Challenge.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Enige kaart,Anja.Superleuk tafereeltje met de teckel en een mooi model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Anja...prachtig modelletje...en geweldige details erop
    Dit was vorig jaar een Be-Challenged modelletje..ik heb er toen een kaartje voor onze kleindochter mee gemaakt....SCHITTEREND!!!


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk gemaakt, met die schattige teckel in de tuin.
    Groetjes, Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend mooie tuinkaart en lekker stoer van kleur!
    Leuk model heb je ervoor gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk tuinkaartje gezellig met het teckeltje erbij.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja