donderdag 18 mei 2017

I's a Girl

Namens mijn collega's heb ik dit geboorte kaartje gemaakt
voor een ander collega 
Die samen met haar man een prachtige dochter hebben gekregen
Ik heb mijn favorite mal weer gepakt 
en deze kaart gemaakt
Toen de kleine meid was geboren
Deze shattige foto de ronde door het bedrijf
En ik vond het leuk om op de kaart te gebruiken

Nog wat kleine details hieronder 

Met deze kaart doe ik mee met de volgende challenge;


Bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze weer met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en leuk om een echte foto te gebruiken.
    Leuk dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geboortekaartje. Via Plony las ik over een geboortekaartjes challenge. Het is er een mooie voor denk ik. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend gemaakt Anja, leuke naam ook, wat een poppetje om te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een beauty Anja...zooo lief!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave kaart heb je gemaakt
    Wat is de mal toch veelzijdig te gebruiken
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart,Anja.Leuk hobbelpaard en mooi afgewerkt met de bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief dit babykaartje voor je collegaatje gemaakt Anja...en dit cameramodelletje blijft het goed doen...schattige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke mal is dit en wat heb je er een schattige kaart van gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja