donderdag 15 juni 2017

Prettige feestdagen 6

Eindelijk weer een kerstkaart van mijn kant
Deze kaart heb ik in de caravan gemaakt
En thuis nog een beetje gepimpt
In de caravan neem ik altijd kaarten pakketten mee
Dat vind ik makkelijk
Omdat je dan alleen, lijm en mesje, liniaal en schaar mee hoef te nemen
Dit pakket is van femmies cards en gift
Nog wat kleine details

Met deze kaart doe ik mee bij;

Bedankt voor alle reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kerstkaartje Anja..Prachtig gemaakt met het pakketje en weer super leuk afgewerkt...
    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie Kerstkaartjes Anja, top gedaan weer hoor, niet knutselen tijdens vakantie is voor mij ook geen optie, haha!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart,Anja met een schattig plaatje.Heel mooi afgewerkt met de kerstster.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Anja,lief plaatje heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Anja!
    Heel leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart is dit, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Anja!
    Groetjes Suzan
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart is dit Anja!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is handig voor op reis inderdaad. En een prachtige kaart!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk !
    En heerlijk toch , knutselen in de caravan !
    Ik neem ook altijd wat mee !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een enige kaart Anja! Xxx en groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi model en leuk met dat ribbelkarton! Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja