woensdag 7 juni 2017

Verjaardagskaart in pasteltinten

Afgelopen tijd niet veel bij jullie langs geweest
Beetje druk gehad
Plus dat we vanaf hemelvaart tot en met 1e pinksterdag
zijn we op vakantie geweest
Met de caravan in Ede
We hebben het heerlijk gehad
En wat hebben we getroffen met het weer
Het leek wel zomer

Deze kaart heb ik in opdracht gemaakt van mijn collega 
Deze kaart is voor een vriendin van haar
Ze houd van tuinieren en pasteltinten
Ook werd ze 70
Mocht wel op de kaart maar niet te groot

Wat kleine details

Deze tekst staat achter het ovaal

Hier dan de kaart vanaf de zijkant 

Bedankt voor alle lieve berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen
Probeer zo snel mogelijk bij je langs te komen

Groetjes, Anja


10 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje anja,hier zal ze wel blij mee zijn.gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kaartje, Anja. Daar zal de jarige blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bloementuintje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en originele kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty Anja...prachtig gedaan!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Anja.Prachtig model en een leuk tafereeltje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in deze pasteltinten Anja
    Ook een heel leuk model .
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Anja,

    Wat een mooie kaart in heerlijke zachte tinten.
    Echt top!

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vrolijke kaart Anja, lieve kleurtjes, die zal in de smaak vallen.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja