maandag 3 juli 2017

Driewieler

Kan degene die lid zijn zich opgeven voor verassingsvlop
2 leden krijgen dan van een heerster een envelope met materialen
en dp
Het is de bedoeling dat je alle 3 met dezelfde materialen
een kaart maken
Plaatje of stempel mag je zelf invullen
Heel leuk en dan zie je, dat je met dezelfde materialen 
3 verschillende kaarten krijg
En dit is mijn kaart geworden met de materialen die ik gekregen heb 

Nog wat kleine details



  
Bedankt voor alle lieve berichten op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja

10 opmerkingen:

  1. Jij hebt er een héle mooie kaart van gemaakt Anja, ik ben benieuwd naar de andere 2.
    Ik vind de kleuren prachtig, er is veel op te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er een hele mooie kaart mee gemaakt!
    Het zijn ook mooie kleuren.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Anja wil je alsjeblieft mijn mail beantwoorden zodat ik Ellie van het Scrap-ateljeetje jouw gewonnen prijs toe kan laten sturen!!! Mooi kaartje van je flop met spulletjes Anja!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wa een prachtige kaar Anja. Ik ga even verder bij je ken. Op een of andere manier ben ik je blog wat uit. het oog verloren groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, deze kaart! En gaaf idee om alle drie met hetzelfde materiaal aan de slag te gaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuke details en zo'n mooie kleurcombinatie.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super schattig kaartje.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met het pakketje,Anja.Mooie bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja