maandag 30 oktober 2017

Flessenpost




Deze kaart heb ik voor mijn zus en haar man gemaakt
Voor hun trouwdag
Ik heb de bovenkant van de fles open gesneden
zodat ik er een briefje in kon doen 
Op de foto is het niet te zien
Maar ik heb de randen van de brief in brand gestoken
zodat het een oude uitstraling kreeg
En op de brief heb ik iets geschreven om hun te feliciteren


Kleine details van de kaart

Bedankt voor alle leuke reacties op mijn vorige kaart
Ik heb ze met veel plezier gelezen

Groetjes, Anja


8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en leuk idee om een echt briefje in de fles te doen. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee. Erg leuke kaart geworden, Anja!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan Anja, zo kreeg je een heel bijzondere kaart te voorschijn getoverd. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie flessenpost kaart Anja, heel origineel voor een huwelijk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk idee en een mooi kaartje Anja.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een prachtige kaart, net zoals alle kaarten van Anja. Dat zijn eigenlijk kleine kunstwerken, schilderijtjes. Ik ben er altijd heel blij mee!
    Ga zo door Anja...Kus van je Zus!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je op mijn blog bent langs geweest en dat je een berichtje achterlaat. Ik lees ze altijd met plezier. Tot de volgende keer.


Groetjes, Anja